55selin_ 12 günlük gecikmem vardı üç gun önce testim negatifti ilk kez kan verdim bakalım inşallah pozitif çıkarrr
123kruvasan Ayyy hayırlısı olsunnn benimde 8 gün gecikmem var bende 11. -12. Gecikmemde yapıcam inşallah benimde testim negatif çıktı inşallah hamilesinizdir 🥺🫶
Fatmanur12345 55selin_ 6 hafta 4 günlük olduk biz teyzesi hiç belirtim olmadı hayla da yok sıfır belirti😂😂