Helloo Buraya doğum hikayemi yazacağıma söz vermiştim arkadaşlarıma ve çok şükür nasip oldu 🙏🏻💕.Bilen bilir bebeğimin suyu 35 den beri azalmaya başlamıştı ve makat gelişliydi 12 Ağustos Pazartesi günü doğumum olacaktı Çarşamba günü muayene günüydü gittiğimde doktorum suyunun üç tarafta bittiğini sadece bir tarafta kaldığını ve cuma günü almamız gerektiğini söyledi tabiki korkup direk kabul ettim korku heyecan endişe mutluluk bütün duygular bir aradaydı 🥲 Hastaneye gittiğimde her şeyi unuttum son kez karnımda olduğunu anladığımda bambaşka bir duygu kapladı içimi ağladım son tekmeler onu karnımda koruyabiliyorum dışarıdan nasıl koruyacağım hissi… Ameliyathaneye götürüldüm tabi herkesi gözü yaşlı bir şekilde bırakarak. İçeride bir sürü asistan vardı ve hepsi birbirinden iyidi anestezi doktoru bana hangisini istediğimi sordu spinal yaparsak seni uyarıyorum bütün çekme germe bastırmaları hissedersin ama acı hissetmezsin panik yaparsan eğer canın acıyor zannedersin sana o saatten sonra genel anestezi yapamam bilgin olsun dedi ve ben her şeyi kabul ettim çünkü o anı yaşamak istiyordum beni sedyeyle oturttular ve belimden spinal iğnesini yaptılar iğneden korkanlar için el üstüne yapılan iğne daha çok acıtıyor 😅 iğne vurulur vurulmaz ayaklarınız ısınmaya başlıyor yatırdılar beni ve önümü kapattılar ellerimi bağladılar o sırada anestezi doktoru bana ayağımı kaldırmamı söyledi ayağım kalkıyordu bir kaç dakika sonra tekrar kaldırmamı söyledi ve kalkmadı tamamen uyuşmuştum. Karnıma ıslak pamuk sürdü yukarıdan aşağıya doğru göğüs kafesimde hissettim ancak aşağılarda hiç bir his yoktu doktorum geldi ve direk başladılar ameliyat esnasında asistanlar devamlı benimle konuştu bebeğimi çıkartmaları 2 dakika sürdü direk ağladı o ağlayınca tabi bende ağladım dünyadaki en eşsiz duyguymuş annelik onu ilk gördüğüm anı kollarıma getirdikleri anı asla unutmayacağım o kadar sıcaktı ki ve pamuk kadar yumuşak kokusu cennetten çıkma gibi eşsiz bir koku…🥹tosbiğime bütün ameliyathane bayıldı asistanlar kucaktan kucağa gezdirdi yenidoğan bölümünden hemşire gelip bugünün gözdesi bu güzel kız bütün ekip bayıldık dedi 🥲sarıp kollarıma getirdiler o sırada benim dikimim gerçekleşiyormuş ben doğuma girdikten yarım saat sonra melissayı çıkarmışlar ama benim çıkmam 1 saat sürmüş bana sanki 10 dakika gibi geldi. Ekip iyidi ve çok ilgiliydi hepsine ayrı ayrı teşekkür ettim. Ameliyattan çıktıktan sonra ciddi anlamda üsüyorsunuz titremem çok uzun sürdü uyuşukluğum 2 saat sürdü ve 2 saatin sonrasında ağrı kesici bi serum taktılar. Bebişi direk getiriyorlar emziriyorsunuz Hep sonrasındaki ilk yürüyüşten korkardım baş ağrısından korkardım baş ağrısı yaşamadım ve ilk yürüyüşte sandığım kadar kötü değildi karşıya bakıp bir kaç adım atmanız yeterli benim acı eşiğimde yüksek ameliyathane de asistanlar herkesin kustuğunu baş ağrısı yaşadığını söyledi sen çok dirençlisin dediler bünyeden bünyeye değişiyor tabi ki. Ameliyat esnasında başınızı da çok oynatmamaya çalışın.Bu arada merak edenler için sonda uyuşukken takıldı ve içimdeki pis kanı da o şekilde akıtmışlar çünkü odada içim boşaltılmadı.Yine olsa yine spinal tercih ederim o anı asla kaçırmak istemem. Genel anestezi bebeği etkiliyormuş karından çıkana kadar öyle duydum zaten o yüzden de tercih etmezdim.Ciddi anlamda panik olan arkadaşlarım dışında bence genel anestezi almayın o anı asla kaçırmayın derim. Sonuç evdeyiz her şey yolunda hepiniz dualarımdasınız sağ Salim evlatlarınıza kavuşursunuz insallah 🙏🏻Allah isteyen herkese de bu anı tatmayı nasip etsin bugünden sonra kidse geçerim hepinizi çok öpüyoruz güzel teyzeleri 💕