Hep ücretinin pahalı olduğunu duymuştum (dr parası dahil 60bine varan rakamlar) ama yine de gidip kendim bilgi almak istedim ve gittim gezdim. 1 gece standart oda konaklama, 10 kişilik Lohusa şerbeti, fotoğraf çekim 10-15 poz, oda süsleme, kapı süsleme, topuk kanı, işitme testi, ilk çocuk doktoru muayenesi dahil 24 bin lira denildi. Biz dış hekimle doğum yapacağımızdan dr ücretini ayrı ödeyeceğiz ama hastanenin paket ücreti makul geldi. En son fiyat güncellemesi ocakta yapılmış zam gelir mi konusunda kesin bir şey söylemiyorlar. Odalar gayet temiz ve ferah. Ama daha önemlisi hastane ekibinin ne kadar ilgili olduğu tabii ki. Egepolde doğum yapmış tecrübeli annelerin yorumlarını merak ediyorum hemşireleri, doğum ekibi nasıldı memnun kaldılar mı? Tavsiye ederler mi?