Emine971797 merhaba, Salı günü suni sancı ile yatış yaptım o gün açılmam ilerlemedi, gece sancı çıkartıldı sabah tekrar denendi yine olmadı, sancı geldikçe bebek kendini yukarı çekti. Dün sezaryen doğum yaptım. İyi ki de böyle olmuş dedi doktor kordonu çok kısaymış doğumdan sonra kesmeden bana gösteremedi bile