Zhrafth 15 haftalığım 2 haftadır neredeyse bu şekilde öyle bir ağrı giriyor ki karnımın altına uykudan uyandırıyor beni çok az sürüyor ama çok ağrıyor neden oluyor anlamadım. İlk iki hamileliğimde böyle birşey olmamıştı
Ececikko Zhrafth benim de hareket ederken yatarken kalkarken sürekli kasıklarımda sancılar oluyordu idrar yolu enfeksiyonu çıktı sen de bi tahlil yaptır istersen canım
Zhrafth Ececikko olabilir Dr söylemiştim magnezyum verdi idrar testi de yaptır istersen demişti ama ben çok üzerinde durmamıştım
Ececikko Zhrafth mutlaka yaptır eğer enfeksiyon varsa ilerlerse erken doğuma kadar gidebiliyormuş ben de öğrenince çok korkmuştum antibiyotik verdi kullandım geçti şükür temiz çıkarsa da magnezyum kullanırsın eksikliktendir ama enfeksiyon baya sancı oluyor