HAYIR.
Baştakiler ülkeye bir ürünü sokuyor,benim esnafim bu ürünleri alıyor ve yine ürünler benim esnafimin,emekcimin elinde patlıyor.Sokmasinlar kardeşim ülkeye..
Hükümeti boykot etseydi herkes şuan bu halde olmazdık.
Yerli malı yurdun maliymis,Allah aşkına 1 ürün üretiyorlar ateş pahası altın mı koyuyorlar içine,3 kuruşla geçinen insanlar nasıl alsın?
Parasi olmayan,boykotta yapamaz.