18+5 hamileyim bebeği 2 3 gün hissettim daha sonra stresli günler yaşadım 3 gün oldu hic bi sekilde hissetmiyorum aynı durumu yasayan var mı hastaneye gitmek istemiyorum kötü bisey duymak istemiyorum o psikolojiyi kaldircak durumda değilim sadece aynı durumu yaşayanlar yazabilir mi