Smy9494 Kizlar 36 haftalık doktora gittim demirim ferritin düşük çıktı benim serum takviyesi aldım benim gibi alan oldu mu bu serum dan şimdi kan ilacimi kullanmaya devam etsem sorun olur mu sormayı unuttum.
Hulo2105 Smy9494 doktor 2 doz yazdı ilk dozu 6 sında aldım 2. Dozu 13 ünde alıcam. Demir ilacıma da tabi ki devam ediyorum günde 2 kere. Doğumum da 15 inde
132025 Smy9494 değerleriniz kaçtı acaba banada almamı söyledi doktor ama alerji riski ve yan etkilerinden korktuğum için alamadım ilaç istedim onu denicem bi süre
58Vildan Bana kan ilacına devam et dememişti her doktor farklı ama 2 ay sonra tekrar kan tahlili istendi yalnızca
Smy9494 132025 benim ferritinim düşüktu kan değerlerimde oyle alerji bi sorunum olmadığı için direk kabul ettim ben
Aysegul0000 Devlet hastanesinde ücretsiz takılıyor direk günübirlik ünitesinde. Ben tek doz yaptırdım . 10,6 dan 11.8 yükseldi . Serumun yapıldığı günden itibaren 15 gün demir ilacı içmedim , sonrasında devam ettim.
132025 Smy9494 ferritinde düşük hemde baya demirle kan değerim de düşük ama yan etkisi falanda çokmuş diye okudum korktum açıkcası
Glchan_34 @Smy9494 bende aldım temmuz başında doktor ilaçlarına devam et bırakma dedi hala kullanıyorum 7.9 dan şu an 10.9 a yükseldi ilaçlar da devam 37+2 yim