Gulcag
Kızlar bu gece 37 haftalık olacağız kızımla özelden devlete geçtim malum devlet olunca uzun uzun zaman ayırıp konuşmuyorlar ama benim doktorum şu an iyi isteğe bağlı sezaryen olmadığı gibi son haftaya kadar da sezaryen asla kabul edilmiyor normale teşvik edilsin diye. En son kontrolümüz de bebek dik dedi ve ben ayaklarını sol kasık kemiklerim de hissediyorum gerildiğin de ayaklarının aşağıda olduğu net belli bu haftamızdan sonra döner mi? Normal diye 40 haftamı doldurmamı istiyor ama ya dönmezse 40. Haftadan önce gelirse ve pozisyon almamışsa ne olacak hastane de uzak yarım saat falan sürer evden. Açılmam hızlı Mı olur ay kafam allak bullak oldu 😔