Hacers7
Geçmiş olsun normale mi asla olmaz dedi doktorunuz? Ben vajinismusu yendim hamile kalmadan önce, parmak egzersizi yaptım dilatör kullandım. Ben çok ağır bir vaka değildim kızlık zarım kalındı canım çok yandığı için yapamıyordum. Hâlâ ilişkide canım acıyor başlangıçta ama yapabiliyorum en azından. Bugün de çatı muayenesi oldum doktor canıma okudu ama bu sefer bebeğin gelmesini tetiklemek için bayağı içeri ittirdi. Geçen sefer bunun yanında hiçbir şeymiş. Umarım siz de yenebilirsiniz.