Randevum 22 Ağustos Perşembe, gittiğimde 32+3 el alacağım, o hafta içinde al raporu dediler. Ki zaten bi önemi yok, yaz tatilinde olduğumuz için tatil içerisindeki süreler yanıyor. Biz raporu 32. Hafta içerisinde çalışabilir olarak düzenleriz, milli eğitim yaz tatiline giden süreleri izinden düşer dediler.