Gamze_dn aylinnntrhn negatif gozukuyor cnm ama adet bikac gun daha olmazssan kan ver her ay duzenli adet goruyormusun peki?
aylinnntrhn Gamze_dn hiç şaşmaz bende normalde ya bir gün erken olurum yada gününde.. iki aydır gebelik planlıyoruz geçen ay da günümde oldum fakat bu kez ilk defa üç gün gecikince kan tahlili verdim direkt 😇
aylinnntrhn Gamze_dn çok tatlısınız🥹 ne regl ne gebelik belirtim var açıkçası sabah bi belim ağırdı o kadar merakla bekliyorum ama üç gün gecikmeyle pozitif olsaydı değer biraz fazla olurdu tahminimce yok gibi gebelik🥲
Gamze_dn aylinnntrhn belkide yumurtlamaniz adetinize yakindir o anda iliski olmustur ve sizde adetim gecti diye gebelik yok saniyorsuuzdur.Ama deger belki sonra yukselecek bilmiyorum ama ben var gibi hissettim adet olursaniz yada hamile oldugunuzu ogrenirseniz buraya yazin merak ediyorum
aylinnntrhn Gamze_dn merhaba 4. Günde regl oldum zaten kanda çıkmayınca tahmin etmiştim 🤷🏻♀️ sağlık olsun ne zaman kısmet olur bekleyeceğim 🌸yukarıdaki yorumda bir arkadaş vücut kendini hazırlıyordur demiş belki de öyledir bu gecikmemin sebebi😊
elifszn İlk defa gebelik deneyenlerde bi kaç ay böyle geciklemeler olabiliyomus vücut kendini gebelige hazirliyomus bu ay olmasa bile yakinda gebe kalirsiniz umarim 🙏🏻
Gamze_dn aylinnntrhn ama sana tavsiyem hamile kalma dusuncesini aklindan cikart ve buraya da öyle cok girme ben her ay hamilelik dusuncesi kafamdaydi ikidebir buraya girer yorumlari okurdum oldu olacak diye diye kendimi yiprttim .Nezaman buraya girmedim dusunmeyide biraktim oyle oldu.❤️
aylinnntrhn Gamze_dn aslında oğlum daha 2 yaşında öyle acelem yok ama biraz sabırsızım o yüzden merakımdan duramıyorum tek sorunum bu🤭