Öncelikle biraz geç oldu bebeğim şuan 1 ay 23 günlük 🙈 ancak gelebiliyorum uygulamaya
17 Haziran kurban bayramının 1. Günü o gece hiç uyuyamadım insan hissediyor sanırım saat 6 gibi uyandım duş aldım saçımı güzel düzleştirdim akrabaları gezicez diye de baya sağlam bir makyaj yaptım güneşte akma vs olmasın diye eşimle de şakalaşıyoruz sezeryan günü 24 üne almıştık bugün gelirse naparız falan gibisinden 😂 sabah kayınvalideme kahvaltıya gittik sonrasında eşimin amcaları dayıları vs herkesi bir güzel gezdim her yerde sarma tatlı yedim benim ailem şehir dışında akşama da hazırlandık Lüleburgaz’a kendi ailemin yanına gittik gün içinde ben sürekli terliyordum ama sıcaktan sandım hep iç çamaşırımı değiştirdim meğerse sızıntı şeklinde suyum geliyormuş ben su gelmesini hep sormuştum mutlaka anlarsın her yer su olur vs demişlerdi en son lavaboya girdim ne göreyim kahverengi bir leke saat akşam 9 doktora yazdım hastaneye gelmiş bakmamız lazım dedi oturdum güzelce kavurma yedim 😂 tekrar Tekirdağ yola çıktık eve geldik eşyaları aldık nolur nolmaz diye gittik hastaneye ben hala şey düşünüyorum onca şey yedim sezeryan olursa da bir süre bişey yememek gerekiyor ya almazlar beni falan gsdhhshs
Sonra muayene ettiler dediler suyunuz zaten geliyor tam 38+0 olduğum günün gecesinde 00:38 de oğluşumu aldım kucağıma 😍 sütüm az geldi sonra toparladı ama inanın bende öyle ağrı ya da ilk ayağa kalkış zor vs değildi ya abartıyor bence insanlar ya da herkesin bünyesi farklı ben sadece küçük abdestimi ilk yaptığımda çok zorlandım o kadar 🙈
ama bende bu annelik duygusu hemen oturmadı hiç okuduğum gibi değildi yani ne olduğunu kavramam 1-2 haftamı aldı diyebilirim 🐥