38+0 hamileyim bu hafta geldi geldi gelmedi pazar suni sancı verilicek napabilirim hızlandırmam icin bu arada bebegim Kilolu oldugu icin ve bir önceki dogumum 4 sene önce sezeryan oldugu icin dogumu 39+0 da doktorum dogurtmak istiyor bana önerilerinizi verin sancılarımın gelmesi icin napabilirim rahim yumuşamış ve 2 cm aciklikda var