4-2 hamileyim erken diye dr gitmedim. Folik asit öncesinden kullanmadım hiç 2 gün sonra randevum var gidince dr başlatır diye düşünüyorum. Geç mi kaldım bunun için, vikipediadan bir şeyler okudum endişe etmekte istemiyorum sevgili anne ve anne adayları tecrübelerinizi söyler misiniz sizler ne zaman başladınız