Turannnurr01 Kızlar havasını aliyorum sonuna kadar bastırıyorum cikariyorum sonra içinde kalmismi diye bakiyorum ilaç çıktı yine sizdede oylemi içim rahat etmedi pazar pazarda doktora soramam az mı gitti acaba ilac
Bebemiz Turannnurr01 biraz bekletin ilaç bittikten sonra 10 -15 saniye kadar . Bir iki damla ben yaparken de sızdığı oluyor arada
Cansu-2600 Turannnurr01 Ne yaparsam yapayım illaki damlada olsa benimde çıkıyor o yüzden bence gitmesi gereken gidiyor bir iki damladan bisey olmaz diye düşünüyorum
Yeni1gebelikkk Turannnurr01 ben bir kaç damla dışarıya akıtıyorum sonra vuruyorum genelde vurduktan sonra iki damla yine çıkıyor ,bence çokta önemli değil
Nilnil3535 Turannnurr01 benim de öyle oluyor bazen bence sorun olmaz içinde bir sürü ilaç var zaten bir iki damla dan sorun olacağını sanmıyorum
Guldane32 Gitmesi gereken kadar gidiyodur zaten ben morarmasın fazla diye bı iki damla da dışarıya sıkıyorum
qusel Havasını almanıza gerek yok kullanima hazır enjektör o. Hem hamilelikleri mide hem geçirdiğim ameliyatlarda hep kullandım
cLearQueen qusel havasinın alınmasi gerekiyor doktor da hemsire de oyle söyledi. Ben bikac kez almadım içerde kitle olustu ilac tedavisi gormek zorunda kaldım
qusel cLearQueen o tamamen vurma sekliniz ile ilgili. Hızlı enjekte etmiceksiniz yavaş yavaş ilacı vereceksiniz.