arsveuras gecmis olsun ilk defa yasadiginiz icin tedirgin olmaniz normal ama ben bekarkende yasamistim… kardesimde bu tarz birseyden sikayetci oldu dr ye gitti drde bir kac gune gecer gecmezse yine gel demisti… yani oda geciyor zaten.. ilk kanama aninda peceteye cok fazla kan bulasiyor gibi ondan dolayi bu durumu birde ilkkez yasarsan korkarsin ama bir kac gune gecer diye tahmin ediyorum.. Moralinizi bozmayin elinizden geldikce kabiz olmamaya calisin bol su tuketin lifli seyler tuketin 🌸