BetulYrkglu 13+5 ikizlere hamileyim. Dün gittiğim doktor erken Doğum olmaması için hafta da bir iğne vurunman lazım dedi ama ben emin olamadım. İkiz gebeliklerde erken Doğum riski varmış. Bu durumu yaşayan veya iğne vurunan var mı ??