Feniks bende şuan hemotoloji takıplıyım 70 doğuma asla engel degıl her türlü doğum yapılabılır mesela benım ılkınde 35 e kadar düştü kortizon kullandım ama kızımda da çıktı 8 gün acık küvezde yatıp ıvık aldı serum ilaç 45 den sonrası tehlikeli bende yasadıgım ıcın biliyorum yanı hayırlı olsun ben şuan 33 haftalıgım yıne düştü şuan yıne kortizon kullanıyorum bakalım doğuma gireceğim zaman kaç gelıcek