tugceis seyda38 tetenoz aşı sı ben 19 da vurundum 1 hafta kolunuzda hafif şişlik ve acı oluyor kolunuzun üzerine yatamıyorsunuz tavsiyem hangi kolunuzu çok kullanıyorsanız diğerine yaptırın
Yalinn8 seyda38 agri esigini bilemem ama ilki 3 gun cok hafif sizladi, 2. si sadece vuruldugum gun biraz, hic endiselenmee😉
2prenses_masal-oyku MGZT bana 24. Hafta dediler normalde o haftamı oluyo yoksa sizin gibi 17 18 19 larda vurunmammı lazımdı?
MGZT 2prenses_masal-oyku bilmiyorum bana aile hekimı öyle söyledi bugün gittim oldum . İlk hamilelik olunca bir bilgim yok ki benimde
tugceis Korkacak İnan bişey yok ilk vurunduğunda hissetmiyorsun bile daha sonra da bir hafta o kolunu daha az kullan biraz şişecek ve acı olacak oraya her hangi bi darbe gelmesini engelle yeterl 1 ay sonra 2. Ye çağırıyorlar 😊