Merhabalar kızlar,
Smear testimde hpv pozitif görüldüğü için, geçtiğimiz şubat ayında eğitim ve araştırmada leep ameliyatı oldum ve doktor sonuclarımın iyi olduğunu, 6 ay sonra tekrar kontrol edilmesini ve 1 yıl içerisinde hamile kalırsam düşük tehlikesinin olabileceğini söyledi.
Şuan 8 haftalık hamileyim. Gittiğim doktor değerlerimin gayet iyi olduğunu ve bu ameliyatın hamilelikle alakalı herhangi bir sıkıntı doğurmayacağını, fakat yinede gerekli kontrollerin izlenmesini önerdi.
Benim gibi bu ameliyatı geçirmiş ve hamiş kalan,pozitif hikayesi olan var mıdır? insan ister istemez düşünüyor🌸