Fatmanur12345 Hillalll26 yaaa ne güzel biz 6+4 olduk bebeği göremedim daha keseyi gördüm çok soru sordum ama ilk gebeliğim kusura bakma bebeği ne zaman gördünüz acaba 🌹
Hillalll26 Fatmanur12345 sizinde sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻 Bebek tam anlamıyla görünmüyordu 6 haftada biz de hiç bir şey anlamadık 🥹 nokta kadardı 🥹
Hillalll26 Fatmanur12345 sabretmesi çok zor ama günler geçiyor gün geçtikçe ultrasonlar da netleşiyor benim de ilk gebeliğim sizi çok iyi anlıyorum 🥹
Fatmanur12345 Hillalll26 yaaa sağlıkla gelir insallah sağlıkla huzurla mutlulukla kucağınıza alırsın canım benim🤲🏻😍😍😍