29+7 deyim her şey tamam gibi 😅 4. Aydan itibaren başladım detaylı ultrasona kadar cinsiyet gerektirmeyen şeylerden sonra cinsiyette netleşince kıyafet vs. O tür şeylere giriştim 😇 tek kullanımlık alt açma bezlerinden alacağım son olarak ve odası için bir kaç eksik kaldı ama bebek için her şey tamam sağlıkla gelsinler 😇