Arkadaşlar Allah izin verirse Esenler Medipol da doğum yapacağım ancak ilk doğumum da rahim toparlanamadığı için sürekli karnıma bastirdilar kan boşalsın diye bu doğumum da normal olucak herşey yolunda giderse inşallah doğum sonrasında karına bastırılıyormu özellikle bu hastanede doğum yapan arkadaşlar varsa bilgilendirebilirmi çok canım yanmıştı bu müdahale de o nedenle tedirginim aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum.