prens_prenses_annesi Kizlar dun aldim bunlarida dedim elle yikayip tozunu akitim renkli beyaz ayirarakmi yikim Hangi renkli hangi beyaz nasil ayiricam
Aylaa123 prens_prenses_annesi ben hepsini ayırarak yıkadım alt rengi beyaz olup üstü desenli olanları bir yıkadım acık renk olanladı bir yıkadım bide dümdüz beyazlar vardı onları bir yıkadım
drn5410 prens_prenses_annesi ben olsam hepsini bir 30 dereceye atarım zaten tozu vardır sadece 30 derecede renk karışmaz .. kızımın kucuklukleri yikadik 1.5 saat lekeleri vardı çıktı hepsi sadece beyazlar açık renkler ve yunluler olarak ayirdik
Suliss76 Ben ayırmadan çamaşır makinasında yıkadım bebek deterjanı ile 30 derecede sadece battaniyesini ayrı yıkadım o da 30 derece ama sadece kendisini yıkadım
prens_prenses_annesi Aylaa123 mesela o kalpli papatyali cilekli takimlari nasil yikamaliyim renklilerlemi beyazlqrlami
Aylaa123 prens_prenses_annesi ben renkli beyaz ve desenli kıyfaetler olarak ayırdım işte . Alt tabanı beyaz olup üstünde desenli olanları . 3 makina olmus oldu
Cudana prens_prenses_annesi makine ya da deterjanla ilgili olabilir, normal kıyafetleri bile 30’da yıkayınca renkler karışmıyor bizde
prens_prenses_annesi Aylaa123 bn cok fazla kiyafet almadim ama cbuk buyuyolr cunku ztn baddaniyeler falan yikandi temiz zibinlarda ayni sekilde yikandi temiz
Aylaa123 prens_prenses_annesi benimde aşırı kıyafetim yok ama penye ve müslim örtülerimde vardı birde hediye gelenler vardı hepsi aradan çıksın diye ayırıp yıkadım
senaall Ben renk ayırıcı mendil kullanıyorum hep sıkıntı yaşamadım. Tabi kalkıp koyu renkle açık rengi atmıyorum ama bu tarz kıyafetlerde kafam rahat oluyor