bilgeeS
Evet normale göre benimde böyle , hatta dün bu uygulamanın anne yazısında bunun normal olduğu ve amniyon sıvısı mı akıntı mı ayırıcı testler olduğu yazıyordu. Bence iltihap gibi olmadıktan sonra normal, bol bol değiştirip ıslak mendil ile temizlemeye bakıyorum son haftalarda idrar yolu enf. olmasın diye , uyuşuklukta oluyor benimde daha çok ayak ve bacaklarimda ki bu da normal bence