Ben de sağa sola yatmaya çalışıyorum ama sırt üstü pozisyonuna dönüyorum uyurken, çok tavsiye edilmiyor kan akışını engeller diye 25 haftalığız biz. Ama bu yanları destekleyen yastıkları koyuyorum hep sırtıma karnıma dönmemi engelliyor. İşe yatıyor bence bel destekli yastıklar.