Kizlar dünden beri sol küreğim çok ağrıyor . kırık desem yatarken bir şeyim yoktu..klimadanin altında yatioz 26 derece ondan mı oldy .ama sanki ben düştüm kemik kırıldı… zeytinyağı sürdük az .krem sürmedim 34 haftalık hamileyim diye..doktora gitmeliyim mi