Shdhshsjsk- Kızlar merhaba emzirme sütyeni aldınız mı ve kaç beden alınması gerekiyor tecrübeli anneler bizimle paylaşabilir mi♥️
Tugceaker Shdhshsjsk- daha önceki çocuklarımda almıştım normalde 85 B takıyorum 90 almıştım gittikçe bol gelmeye başladı oyüzden kendi bedenini alsan iyi olur
Aylaa123 Shdhshsjsk- normalde 80 85 arası takıyorum 90 aldım ama böyle saranlardan suan rahat olması açısından giyiyorum rahat ediyorum