Se11 Haftada rapor alsam 32. Haftada calisabilir alsam sorun olur mu? 32 den sonra izin kullanamiyorsak eğer çok zorlanacagim ve erken bırakmak zorunda kalacağım o yüzden 31 de rapor alıp dinlenmek istiyorum 🥹