Gzemmsvr Kızlar affedersiniz ama idrarım da aşırı yoğun bir koku var şimdi netten baktım hamileliğin erken belirtisi olabilir yazıyor böyle bsey yaşayan hamile kalan var mı bu bilgi doğru mu
Nzlcn27 Gzemmsvr canım idrar yolu enfeksiyon da olabilir benim ilk haftalarımda koku yoktu yeni yeni olmaya başladı 9 haftalığım şuan 🌸
myavocado Gzemmsvr bende olmuştu evet, 5 adetime bir hafta kala böyle bir şey fark etmiştim enfeksiyon filan diye düşünmüştüm, sonra adete 4 gün kala test yapıp gebeliği öğrendim . Ama ilgisi var mı tamamen tesadüf mü bilmiyorum araştırmadım hiç.
Gzemmsvr myavocado yaa benim ki ama erken dun normalde adet olmam gerekiyordu şimdilik 1 gün gecikti ama yumurtlama günüm 6 ağustos onun için beklemedeyim
happyprincess_06 Gzemmsvr benim hamilelikte sık rastladığım bi durum; suyu az icersem ogun mutlaka idrarda kendini belli ediyor yanma bendede yok ama suyu cok tuketirsem hemen düzeliyor
Feniks Ben öğrenmeden önce kokuyu fark etmiştim ama oralı olmadım kasık ağrımda olunca enfeksiyon olabilir diye düşündüm ama hamileymişim inşallah şeninde öyledir
Melisafurkann Gzemmsvr canım şimdi gördüm de sormak istedim o ay mı hamile kaldınız bizdeki de bir umut benim şuan afedersin idrarımda koku hissettim de normalde olmazdı
Cettochahubas Melisafurkann daha önce idrar yolu enfeksiyonu geçirmiştim o zaman ki koku gibi değildi bende de aynı antibiyotik içmişim gibi bir koku vardı yanma kaşıntı vs bir şey yoktu hamileymişim
Gzemmsvr Melisafurkann folik asit kullandım ama 28 gün falan aylarca değil kafana takma sadece bende çok takılıyodum 4 5 ay mi ne olmadi sonra takılmadım tuttu şuan çok şükür 24 haftalık hamileyim 😊