Elfidaa İlk bebegimi emziremedim o yüzden bu sefer her türlü hazırlığı yapıp doğuma gitmek istiyorum. Faydasını gören var mı ?
Cimenn1223 Elfidaa ben kullandm doguma kısa bir süre kala hemen sütüm gelmedi 3 gün geç geldi ekstra üzüm kurusu kaynatip komposti gbi icip yedim icini 3 gün boyunca da meme verdim 3.gün geldi ilgisi var mi yk mu bilmiyorm sabah sırıl sıklam uyaniyordm üstm yatak hep sütten ıslanıyordu
aslhnkrts9 Elfidaa ben mavi olanı içiyorum , günde iki kere rezene içiyorum bol su içip bi iki saatte olsa uykumu almaya çalışıyorum böyle geldi ve çoğaldı sütüm bi de sıcak su tutuyorum göğüslerime oda iyi geliyor
glycnkrt Elfidaa bunlara boşuna para verme. anlık artar gibi olur ama sadece o anlık. süt artırma duş, uyku, su ve bol sağımla artar. emzirdikten sonra 2 3 dk sağmak yeterli olur.
artikbiranneyim Elfidaa ebebekte mamsel çay var o cok iyi. Eski ismi humanaydı, ilk gebeliğimde günde 3 kez içerek sütümü hem getirmiş hem artırmıstım. İçeriği aynı tavsiye ederim. Malt içeceklerden de içmiştim bence hepsinin faydası oldu. 👍🏻
qusel Elfidaa benimde gül ama icemedim ara ara denedim yok olmadı. Civilden de aldım ama bir türlü midem kabul etmedi 😔😔