eylemm09 Kızlar biz yarın kavuşuyoruz planlı sezaryen olacağım endişelerim var biraz motive olmam gerekiyor sanırım hazırmıyım bilmiyorum kendimi çok karmakarışık hissediyorum hem çok mutlu endişeli hissediyorum bi yandan da korkuyorum ♥️😣🥰
Kubrabsyg eylemm09 ay nasıl bir duygu yarın geleceğini biliyorsunuz ben uyuyamazdımm 😂 normal doğum yaptım anlık geldi nasıl oldu hangi ara geldi anlamadım ama planlı olsa herhalde daha tuhaf olurdu. Şuan tekrar hamileyim bakalım hangisi nasip olacak
Fatma_kuzey eylemm09 ben de yarın sabah 6.30da acilden hastaneye giriş yapıcam iki gündür çok zor uyuyorum heyecandan bir yanım rahat uyku olarak son günlerin bol bol uyu dinlen diyor dün eşimle evde temizlik yaptık bugün bir kaç ütüm var bütün duygularım birbirine girmiş gibi sanki hepimiz sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah bebeklerimizi ❤️🥹
eylemm09 Kubrabsyg ya çok güzel ama bütün duyguları aynı anda yaşıyorsun çok karmaşık ama çok güzel anlam veremiyorum ki😍 ben planlı olsun istedim kendim istedim sezaryeni kendimi ayarladım yani hazırlamaya çalıştımm herşeyi hallettim bekliyorum sanki zamanlı olunca ben daha rahat oluyorum ya plansız yapamazdım kız ben ne zaman nolcak diye korkarım ben 😄😄😄♥️
aevrl Keşke bnde geleceği günü bilseydim😊Korkucak bişey yok.Bebeğinize kavuştugunuz an herşey bitiyo.sağlıkla kolaylıkla kucağınıza alırsınız inşAllah🤲🏻