Kızlar günaydın 🙂
Kasılma mı yaşıyorum yoksa bebek hareketi mi bir türlü çözemedim. Bı kaç gündür özellikle sağ tarafımda hareketleri bebişimin ama böyle sanki poposunu dayıyor gibi sertlik sonra iniyor kıpırdıyor yada ayağını kolunu dayıyor onu hissediyorum ama diğerleri kasılma mı normal hareket mi anlamıyorum sancı filan hiçbir şey de yok