furaley678 Kızlar gebelik testini sabah ilk idrarla mı yapmak gerekiyor ben bilmediğim için soruyorum ben testi aldıktan sonra baya bi su içip testi öyle yapıyorum yoksa o yüzden mi negatif çıkıyor aydınlatır mısınız ?
Sedacannn furaley678 adetinize ne kadar var öncelikte doğru sonuç almak için bu önemli 2. durunda şu içmenize gerek yok sabah ilk idrarla yapmanız hormon seviyesi yüksek olduğundan daha net sonuç verir
artikbiranneyim furaley678 iki gün gecikmeyle akşam yaptığım testle öğrendim iki gebeliğimi de. Geciktiğinizde saat fark etmiyor. Kaset testler yerine erken gebelik testi doğru sonucu veriyor.
2633 furaley678 evet canım ilk idrarla yaptığında daha net bı sonuç alırsın ama varsa ve biraz beta yukselmisse sabah akşam farketmez cikiyo inşallah bir an önce görürsün pozitifi 🤲
Hlya06 Sabah ictiginiz su dolaşıma girmeden ilk idrarla yapılması gerekiyor Sabah ilk idrarda Total bhcg oranı daha fazla olur
furaley678 Hlya06 belki de o yüzden negatif çıktı ya yani dümdüz tek çizgiydi resim nasıl paylaşılıyor burda testi atmak istiyorjm
Havvabektas Ben adet üç gün kala akşam yaptım pozitif çıktı sonra adet günü yine akşam yaptim pozitif bence farketmez sabah akşam
Aylaa123 furaley678 su içtiniz diye test negatif çıkmaz beta yüksekliğiyle alakalı bir durum o betaylada suyun bir alakası yok zaten hormonal birşey
Limonlukekkk furaley678 ben adetıme 4 gun kala öğlen test yapmıştım pozitifi gördüm bence ille sabah olacak diye bişi yok
Baby_B furaley678 Hormon ile ilgisi var.Gecikmeyi bekle.İlk idrarinla yap.Benim 7 gun gecikince testte cikmisti.Stres yapmanan cok önemli
mervekazancicok furaley678 evet ilk idrarla yapilmasi daha sağlıklı ama gün içinde yapicaksan 3 4 saat idrarını tutman gerekiyor ki beta hgc varsa yogunlassin yoksa yanıltır
lilyum_ furaley678 neden bilmiyorum ama benim ilk idrarla yaptığım testler daha silik çıkıyor. Gün icinde birkac saat sıvı alımını kesip yaptığım test daha koyu çıkıyor
Twinbabies furaley678 Beta değeri sabah ilk idrarla daha yüksek çıkacağı için ilk idrarla yapılmasını öneriyorlar. Ama ben testi kahvaltıdan sonra yapmıştım pozitif çıkmıştı. Testi adet gecikmenizden sonra yaptıysanız eğer yanılma payı çok düşüktür
Alpmom__ furaley678 test pozitifse sabah yapmışın akşam yapmışın pek önemi yok aslında . Suyla alakalı hiç değil . Erken gebelik testleri en güvenlisi
furaley678 Erken gebelik testi de yaptım negatifti o yüzden gerçekten negatif sanırım bat 17 Alpmom__
Bir_nazenin01 furaley678 canım seni heryerde görüyorum seni anlıyorum çok sabırsız davranıyorsun daha çok erken pozitif görmek için acele etme sabret lütfen