Ebbruc Iydrnjg çok geçmiş olsun, valiz hazırlamam lazım akşam yola çıkcaz eşimle ama dün gecem kusmakla geçti şimdi de halsizim napcam bilmiyorum enerjim diplerde 🥲🥲
Ebbruc Iydrnjg çok kötü ya şimdi yine aynı durumdayım, geçmiyor da 🥲 2 gün prilam içmedim başıma gelmeyen kalmadı
Bendiyebiri_ helloandhello ay seninki çok yeni rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin bu zamanlar daha zor canım ilk başlar benimki o kadar güzeldi ki kıymet bil diyeyim
helloandhello Iydrnjg erkek 12+4 gittik biz doktora büyük ihtimalle erkek dedi tahmin etti ☺️erkekler kendilerini çabuk göstermiş
Yazmelegi_ Iydrnjg teşekkür ederim bende gebelik yok ama 1 yaşında kızım var zor oluyor gebelikte daha zor olur