Zehrazaras11 39 +1 de bebeğimi kucağıma aldım . Allah sizlere de nasip etsin . Dikişlerim var dua istiyorum çabucak iyileşeyim . Sorusu olan yazsın vakit buldukça cevap vereceğim 🤗
Zehrazaras11 mirzam11 üç gündür düzensiz sancım vardı gece 1 de dayanılmaz olunca geldim hastaneye 4 cm di suni verdiler . Sabah 3 te kucağıma aldım . Darısı başına insallah .