Selam, ben ilk defa yazıyorum buraya. Bebeğim doğduğu yazacağım diye kendime söz vermiştim. Ben cuma günü saat 22.20 de doğum yaptım. Öncesinde ilk doğumum ve doğum hakkında çok az şey biliyordum. 37. Haftamda kanlı sümüksü bir şey geldi. Nişan bu dedim. Eşime söyledim oda ısrarla hastaneye gidelim dedi. Ama bende ne sancı ne su hiç bişey yok. Hastaneye gittik 1cm açılma var diye eve gönderdiler aradan 2 hafta geçti doğuma dair bişey yok. Ben panik yapmaya başladım. Her gün sizlerden gelen doğum hikayelerini okuyup duydum. Neyse merdiven indim, squat yaptım bol bol hurma yedim vee beklenen son geldi. Cuma sabahı pembe bir akıntı geldi ama öncekine göre çok daha fazla ve daha sıvımsı. Tamam dedim bu sefer kimseye bişey demiyecegim. Neyse aradan 30 saat geçti içimde bişey hissettim tuhaf bişeyler. Tuvalete gittiğim an bir su geldi ama şu durmadı ben hep merak ederdim suyun geldiğinde miktarı ne kadar olur diye. Bayağı geldi bende hemen depend taktım ve beklemeye başladım. Suyum durmadı bir türlü iki depend değiştirdim arada sancım gelmeye başladı. Hiç oturmadim sürekli hareket ettim yürüdüm evim biraz dağınıktı onları temizledim ara ara sancımin sıklığı arttı ama dayanılmayacak kadar değil. Sonra bir duş aldım saat ikindi 4 civarı suyum gelmişti. Eşime haber verdim ailesi eve geldiler saat 21.30 da hastaneye devlete gittik. Açılmamı kontrol ettiler 8 cm açıklık çok iyi dediler. 10 cm olunca doğuma alacağız dediler yürüdüm biraz. Bir anda çok yoğun bir sancı hissedince çığlık attım bebeğin kafası aşağı düşmüş dediler hemen doğuma aldılar ve çok şükür bebişim doğdu 22.20 de kucağıma aldım dünyanın en güzel hissi. Bu arada tavsiyem kesinlikle doğum öncesi doğum eğitimi alın bu konuda ben biraz zorlandım çünkü ne yapacağımı bilmiyordum Allah’tan ebelerim çok tatlı ve anlayışlilardi. Çok uzatttim kusura bakmayın ama her detayını yazmak istedim. Herkese hayırlı uğurlu rahat bir doğum olması dileğiyle.