Arkadaşlar adetim biteli bugün 5 gün oldu. Ovulasyon testine başlamayı düşünüyordum bu ay ama geç mi kaldım başlamak için? Bı de şuan elimde test yok internetten alsam 3 günde sipariş süreci geçse adetin ilk gününden itibaren döngünün 11.ci gününde olmuş olucam. Geç mi olur? Ve adet sonrası yumurtlama olup geçtiyse testler boşa gider diye korkuyorum