Kızlar 34. Haftada sancı nedeniyle hastahnede yapmıştım ondaki lekenmeyi de nişan sanmıştım ama vajinal muayeneden dolayıymış şimdi 38. Haftadayım geceden beri ufak ufak sancım vardı duş aldım pek geçmedi ama uykum geldi yattım biraz önce kalktım baya nişanım gelmiş bu sefer pembeydi kan sürekli tuvalete çıkıyorum birde eşim başka şehirde yarın öğleden sonra anca gelir sizce doğum ne zaman başlar heyecan ve korkudan uyuyamıyorum şimdi de biraz konuşmaya ihtiyacım var 😊🥲