Arkadaşlar merhaba vajinal mantar oldum. Doktorum krem fitil falan verdi. Adetim 3gün gecikti. Bu ay 1 kez korunmasız ilişki olmuştu. Dün kaset test yaptım tek çizgi çıktı. Şunu merak ediyorum ; fitilleri kullanmama rağmen kaşıntım falan yok ama vajina içini açtığımda beyazlık var mantar gibi ,sanki orayı az tıkamış gibi. Adet olamamın sebebi o olabilir mi 😏