2023 ağustos ayında doğum haftam dolduğu (39+5) bebeğimin kilolu olduğu 3960kg gerekçesiyle suni sancı verilerek doğuma alındım. Normal doğumu istediğim için suni sancıyı kabul ettim 6 saat sonunda karnımda bebeğim epey bir kasilmaya başlayınca yarın sabaha kadar bile böyle sürebilecegi bilgisiyle sezeryan doğum olmayı kabul ettim. Bebegim doğduğunda sol meme ucunda koter yanığı vardı, bize ben dediler. Sonra kabuklasinca anladık. Bu doktor hanımın Cansu Kale (özdemir) isimli hemşiresi o gece takipçim oldu, ağrım çok şiddetli olduğu için azar yemekle kalmayip sabaha kadar parol tablet ile ağrıdan ağrı sectirdiler, sabah doktor geldiginde nolmus sana dedi, gece doktor aranmadi, bana da numarasını vermemisti zaten, cimere yazmama rağmen doktorun orderidir şeklinde dönüt aldım, bu tecrübeleri yaşamak sabaha kadar parol tablet ile kıvranmak istiyorsaniz bu doktor hanım ve hemşiresini tercih edebilirsiniz. Tercih sizin. Bir daha Medipol camlica ASLA