00pamuk00 Merhaba arkadaşlar aranızda daha önce magnet & cikolata falan gibi hosgeldin bebek hediyelikleri yaptiranlar memnun kalanlar var mi nerede yaptırdınız cok pahalı olmayan önerilerde bulunur musunuz ?
Gzdegzdee 00pamuk00 pastaneler çikolata için fazla fiyat istiyorlar bende trendyoldan sipariş ettim geçen hafta çok güzel geldi. Fazla para vermeye gerek olduğunu düşünmüyorum sonuçta görsellik önemli lezzeti de ortalama. 100lü isimli çikolatayı 450tlye aldım. Pastane fiyatı 1400tlydi bence gereksiz
myavocado 00pamuk00 cikolatayı kakao ağacı diye bir yerden yaptırdım, trenyolda’da satışı var, kendi internet sitesi de var. Magneti de ben hobilinka3 isntagram sayfasından yaptırdım. İkisinden de çok memnun kaldım.
gktgmom 00pamuk00 ben hepsini instagramdan atolyeelbruz hesabından yaptırdım memnun kaldım çok güzel geldiler 🥰
merimiri 00pamuk00 zuzunun atölyesine yaptırdım kendisi çok sevdiğimiz bi ablamız güvenle yaptırabilirsiniz 🤲🏼 @zuzuevents arzu hanım
00pamuk00 Moderatörlerin dikkatine !! Etiket kısmından Alışveriş ve Öneri etiketini sectirmiyor uygulama bilginize…
myavocado Gzdegzdee ya çok haklısınız ben de önce pastanede sormuştum, şok oldum 2-2.5 bin gibi fiyatlardı, hem de mahhallemdeki pastane yani öyle isimli bir yer de değil. Trendyolda kakao ağacı satıcısından sipariş verdim çok da beğendim 🤗
00pamuk00 Gzdegzdee peki satıcı ismi neydi ne diye aratmıştınız? memnun kaldığınız yere ben de bakmak isterim.
00pamuk00 myavocado teşekkür ederim inceleyeceğim dediginiz yerleri , hamileligimin baslarinda bir kiyafet mağazasi tarafindan dolandirildim da hala da parami alamadim ondan korkuyorum instagram üzerinden siparis vermeye.
00pamuk00 gktgmom cok teşekkür ederim inceleyeceğim mutlaka, Instagramdan siparis vermekten cok cekiniyorum ama siz alip mamnun keldiysaniz dolandirici degillerdir diye düşünüyorum 😂
myavocado 00pamuk00 valla instada çok olabiliyor haklısınız, Trendyol baya garanti o konuda, magnetler filan trendyolda da var. Ben istediğim temayı sadece dediğim hobilinka3 sayfasında görmüştüm, açıkçası tedirgin de sipariş verdim ama sorun yaşamadım
gktgmom 00pamuk00 bu şekilde geldiler valla memnun kalmasam önermem satıcıda çok ilgili dilediğiniz gibi yaptırabiliyorsunuz 🥰
gktgmom Kamilecelik 100 adet çikolata büyük şişe kolonya 20 adet magnet 1950₺ ödedim kargo ile beraber
Eliff_gny 00pamuk00 instagrmda çikolata deposu diye sayfadan 72 adet çikolata sipariş verdim 360 tl bugün geldi kargom çok güzel çok beğendim kendi istediğiniz görseli atıp onuda yapıyorlar ben kendim beğendiğim görseli attm onu yaptılar çikolata kutusuna