Elcntaskan Doktorum 20 haftadan sonra saçını organik boya ile boyayabilirsiniz dedi bugün boyadım ama birazda tedirgin oldum siz boyadınız mı ?
Sevda33 Elcntaskan bende boyadım 16 haftalıklen hiç bir sıkıntıda oladı canm rahat ol dokturun boya demişse sıkıntı yok aksi taktirde insan kendini çok psikolojik men rahatlatıyor çok iyi geldi boya bnm ruh durumuma 💕