Merhabalar,
Aramızda tecrübeli anneler, eğitimciler ve pedagoglar vardır mutlaka. Çok kararsız kaldığım bir durumu paylaşacağım, yardımlarınızı rica ediyorum 🌸🫱🏼🫲🏽
Oğlum 16 Kasım 2018 doğumlu, tek çocuk olduğu için 2 yıldır anaokuluna gidiyor, şu an hamileyim kısmetse aralıkta bebeğim dünyaya gelecek.
Okullarda artık ay hesabı yapılıyor oğlum eylülde 70 aylık oluyor, bu sene 1. Sınıfa verirsem her zaman sınıfın en küçüklerinden olacak, kardeşi olacağı için ben seneye okula başlamasından yanayım aslında..
Öğretmeni, okul rehber öğretmeni de anasınıfına tekrar gitmesini önerdi, akademik olarak çok başarılı ama psikolojik olarak daha çok ufak bana göre oyun çocuğu daha..
Sizin fikirlerinizi, deneyimlerinizi merak ediyorum 🙏🏼