Kızlar 37 haftalık hamileyim kasıklarım da acayip bı ağrı mi desem sancımi anlamıyorum vajinamda yanma var idrarda yok karnımın alt tarafına baskı yaptikca vajinam yaniyo ve aciyo ayın 15 nde randevum var doğum poziyonunu 32. Haftada almıştı çok zorlanıyorum doğumum başlar da anlamazsam diyede korkuyorum