Selam kızlar, nasılsınız kaç haftalıksınız? Kaçıncı gebeliğiniz? Ben 26 yaşındayım, 4. Gebeliğim 6+2 haftalığım. 6 yıldan sonra spiralle hamile kaldım. Spirali çıkardı doktor. 2 haftadır hala kanamam var progestan kullanıyorum. Üstelik miniğim o kadar mucizevi ki 5+3 te kalp atışını dinledik.. Ama hala düşük riski çok. Pazartesi tekrar randevum var. Sık sık gözlem için doktor çağırıyor. İlk gebeliğim 34 haftada doğum oldu, oğlum 9 gün yaşadı. Ondan sonra iki tane sağlıklı 37 haftalık iki tane ayrı ayrı kızlarım oldu. Biri 8 yaşında biri 6 yaşında. Bu miniğimde çok sürpriz. Gönlümden sağlıklı afiyetle kolaylıkla bir oğlum olsun istiyorum, tabi Allah neylerse güzel eyler. Ama bir oğlum öldü bir tane daha büyütmek isterim :) bana dua eder misiniz? Şimdilik teşekkürlerr 🥹💖❤️🍒