Diloo54 18 haftalık oldum bitmesi veya azalması gereken bulantılarım şiddetlendi varmı aranızda bu durumu yaşayan? Hatta şöyle söyliyim bunca zaman prilam sayesinde bulantıyı hissetmemiştim bile şuan ilaca halâ devam ediyorum ama bulantılar çoğaldı😭
Glchan_34 @Diloo54 inşallah bir an önce geçer bazıları bütün hamilelik döneminde çekiyor bulantı maalesef
Diloo54 Glchan_34 Bu kadar sık değildi hafta ilerledikçe biter sanıyordum ama gittikçe çoğalmaya başladı🥹
Glsm01 Diloo54 geçecek merak etme benimde aynısı oldu 18. Haftan yada 19. Haftanda bitebilir 21-22 haftalarda yavaştan gidecek merak etme 31+2 yim çok yoğun bir bulantı yaşadım hep ama 18 de dediğin gibi en yüksek bulantı yaşadığım hafta oldu ve 19 da da devam etti ama sonra azaldı ve gitti iştahın artacak
Glchan_34 @Diloo54 kişiden kişiye değişiyor ya bu bulantılar çevrede gördüm yani arkadaşımın annesi doğuma kadar bulantı çekmişti son aylarda da oluyormuş bazılarında doktorunuzdan ilaç isteyin isterseniz rahatlatacak
Diloo54 @Glchan_34 canım başından beri prilam kullanıyorum ben hiç bırakmadım bunun sayesinde bulantımda olmuyordu ama bu aralar içtiğim halde bulantım çoğaldı ben hapı bırakmayı düşünürken bulantı şiddetlendi😫
Glchan_34 @Diloo54 valla Allah kolaylık versin ne diyeyim bulantı çok zor biliyorum yine doktoruna danış istersen o daha sağlıklı bir bilgi verir
Agustosbocekim Glsm01 Aynen benimde öyle oldu @Diloo54 merak etme bitmeden hemen önce pik seviyesine ulaşıyor bulantılar sonra kesiliyor biraz daha idare et geçecek 🤗