Bende de yeni çıktı 2,3 hafta oluyor hiç kaşıntı vs yaşamadım. Yıkarken farkettim. Ama mutlaka doktorunuza danışın. Krem veriyor bana verdi ama doğumdan sonra yakacağız dedi. Krem de büyük çıktıysa geçirmiyor zaten, yeni çıkmaya başlayan siğiller için. Eğer yeni çıkktıysa kremle geçirebilirsiniz