sendekimsinnn kadın doğuma değilde sağlık ocağına bile gitseniz kan testlerini verdiğinizde yönlendiriyor onlar sizi. 3 ay önce folik asite başlamak gerekiyormuş ben bilmiyordum gebelikte öğrendim onu. Birde baş belası bir tiroit hormonu var 🤦🏼♀️ gebelikten önce varsa düşürmesi çok zor oluyor, eğer varsa düzene sokarsınız değerlerinizi. Ben gebelikten bağımsız gidiyordum dahiliyeye sık sık hamile kalmadan önce. vitamin ilaçlarımı kullanıyordum, çok eksiğim vardı. O yüzden gebelikte vitamin konusunda, kan konusunda şuana kadar sıkıntı yaşamadım mesela.
Gebelik için gerekli başka bir şey var mı bilmiyorum ama tabii. Kadın hastalıkları konusunda muayenelerimi de düzenli yaptırıyordum bir sıkıntım yoktu. Ben tiroit hastası olduğum için onu takip ediyordum sadece.